24.5.12

Terkos Pasajı


Ülkemizin tekstil cenneti oldugunu pasajlara gidince cok daha iyi anlıyorum..
Hele ki magazasında 130tl etiketiyle duran jean sortu pasajdan 20tl'ye alınca tadından yenmiyor valla! 
Bir de şortu alıp,ertesi gün magazada tesadüfen karsınıza cıkmasi ve yavaasca yaklasıp fiyatını gördüğünüz an yüzünüze oturan koca bir gülümseme :)

Terkos pasajı benim bugune kadar girdiğim ama karısık geldiği,hersey atılmıs gibi durdugu icin hiçbirşey alamadan cıktıgım bir pasajdı,daha cok beyoglu is merkezine gidiyor ancak orada da pek birsey bulamıyordum,öyle 3-5 birsey..
Ancak herseyde oldugu gibi bununda usulünü bilmek lazımmış dedim ve öğrendim..Mesela atlas'ta bile olmayan yüzükler,ya da diğer pasajlarda bulamayacagınız t-shirtler,sortlar vs ne varsa burada 
Tek birsey var :pazarlık yok :) zaten oldukca uygun fiyata satılan ürünler için dükkan sahipleri pek pazarlıga yanasmıyor,hatta hiç .. bilip gitmekte yarar var

Fiyatlar hakkında fikriniz olması acısından söyle söyleyebilirim ki : ben bugün 6 t-shirt (topshop,ginatricot,atmosphere,asos vs) ,2 topshop jean ceket, 3 sort , ve 1 jean gömlek
aldım! biraz abarttım biliyorum ama birkaç ay gidemeyeceğim için stok yaptım :)
gelelim bu aldıklarımın ne kadar tuttuguna: toplam 160tl.. evet 12 parca sey aldım ve bu kadar ödedim
ve tek bir dükkandan üstelik. Terkos'un alt katındaki bu dükkanı bulun ve gidin pişman olmayacaksınız

Yanlıs anlasılmasın,tasarıma çok deger veriyorum ve çakma ürün olayına vs kesinlikle karsıyım ama öyle kaliteli,tasarım degeri yüksek olmayan basic parcalara verilen paraya gercekten acıyorum
Para verilecek sey var verilmeyecek sey var düşüncesindeyim :) 
Umarim bu bilgiler işinize yarar .. 
reklam gibi oldu ancak prensip gereği söz konusu degil :) herkesin yararlanması gerektigini düşündüğüm için paylasmak istedim..
sevgiler herkese <3
                 IMG_1531
               sezonun modası cicekli pantolonlar,envayi çeşit denir ya ayne öyle
                            IMG_1533
                enteresan,anlamlı t-shirtler 
                            IMG_1534
içeri girer girmez karsınıza cıkan bu takıları inceleyin,baska yerde yok
               IMG_1538
ben bunları aldım burdan mesela 
                         IMG_1547
alt kata inin ve bu magazayı bulun 
                         IMG_1556
              IMG_1540 
               IMG_1541
benim stoklar :)
                             IMG_1552
              IMG_1555
              IMG_1554
      

28 yorum:

  1. iki gün önce zaradan iki şort iki gömlek aldım ve bunun üç katı para verdim! 4 parça ve 12 parça kıyaslamısını yapmıyorum bile! içim acıdı :/ siz istanbullular gerçekten çok şanslısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbullular biraz sanslı valla haklısın :)
      ama ben öğrenciliğim dolayısıyla buradaydım ve bu ay itibariyla sona eriyor ..

      iki günlüğüne istanbul turu yapsan gelip daha iyi olurmus :)

      Sil
  2. Süpermiş ya benımde acilen bir çıkartma yapmam lazım zamanı gelmiş (:

    madamchic.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sezon bası oldugu icin cok güzel seyler var bir an önce git ;)

      Sil
  3. your blog banner is too funny! and those floral pants are adorable xx

    YanıtlaSil
  4. onumuzdeki hafta ilk is gidiyorum.. :))

    YanıtlaSil
  5. Yaaa işte bu gibi durumlarda İstanbul'umu daha çok arıyorum:( Terkos pasajı ne keyifli bir yerdir. Ben de keşke şu an oraya ışınlanabilsem:( Aldıkalrını güzel günlerde kullan. Mesela ben çiçekli jeanlerden almak istiyorum ancak modası geçecek o yüzden de dediğin gibi buralardan alıp daha az ödemek tabii ki daha keyifli olacak:) Ama işte bizim gibi İstanbul dışında yaşayanlar çoğunluk mecburen bahsi geçen mağazalardan almak zorunda kalıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkür ederim
      Evet istanbul eksisiyle artısıyla bircok imkan saglıyor gercekten,hele ki tekstil konusunda gercekten hakkı ödenmez:)
      Olsun arada magazalardan da alıcaz ki kapanmayıp ülkemizde üretim devam etsinler :))

      Sil
  6. nice photos dear!

    Check out my new outfit post!
    Dress Up For Armageddon

    YanıtlaSil
  7. this looks like a great place for shopping! love the shirts and rings!

    YanıtlaSil
  8. yüzüklere ve cicekli pantolona bayildimmmmmm !!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çiçekli pantolon çeşitleri o kadar çoktu ki ;)
      ve yüzükler de tabii

      Sil
    2. Yizukler ne kadar di fiyati ?

      Sil
  9. Kesinlikle katılıyorummm, izmirde olduğum için istanbula geldikçe soluğu aldım yerlerden biri terkos :) Şortlarına bayıldım bu ara, hepsi çok güzel gerçi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izmirde olmanı çok kıskandım :) en güzeli izmirli olup istanbula geldikçe uğramak zaten :))

      Sil
  10. bende genellıkle anlamlı tsortlerımı oradan alıyorum :)

    YanıtlaSil
  11. loving the rings!!!



    www.visionofadreamer.com

    YanıtlaSil
  12. Yüzüklerin fiyati neydi ? Daha hala varmidir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 3lira idi,
      hala vardır yüksek ihtimalle,yoksa da yenileri ve daha güzelleri vardır ;)

      Sil
  13. kot gömleğinizin fiyatını sorabilirmiyim acaba? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzerinden 1 sene geçti neredeyse ama 30 olabilir :)
      yanlış hatırlamıyorsam ;)

      Sil
    2. teşekkür ederim gene vardır ama bitmez o :)

      Sil
  14. yaa istanbulluları kıskanıyorum :)) ben yaz alısverısını ıstanbuldan yapayım madem en yakın zamanda ordayım :D bir de kalıtelı ve uygun fıyatlı bir ayakkabıcı varmıdır aklında? şöyle topuklu platformlu yazlık cicili bicili seyler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesin git pişman olmazsın :)
      tekstil için burası dogru yer ama üzgünüm ayakkabı için bir yer bilmiyorum

      Sil

thanks for comments