19.7.12

Birthday : sushi cake

1st Part : 1st celebration
Hi everyone
We celebrated my birthday in sushi restaurant
Ami sushi is the best place about sushi
 I put candles on sushi rolls! everyone's shocked and I said ; hey its me,calm down :)
And the waiter was sooooo friendly and polite ! <3  He realized birthday and gave us surprise birthday dessert with candle when we finished our meal <3

I wore my beautiful short and big elephant necklace :)
Everything will be great because ı wore the BIGGEST ELEPHANT :)) elephant = luck .

İlk dogumgünü kutlamam sushi restoranındaydı..En sevdiğim seylerden biri oldugu için oldukca uygun bir kutlama oldu.Hatta sushilerin üzerine mumları diktiğimizde herkes şok ! :) 
Yakın çevrem enteresan biri oldugumu bilir,artık herseye alışıklar ama tanımayan biri hakkımda ne düşünüyor hiç bilmek istemiyorum :)
Gittiğimiz yer bir süredir gitmek istediğim ama bir türlü gidemediğim bir yerdi.Herseyden öyle memnun kaldım ki haftanın 2 günü ordayım artık.Garsonun yemeğin sonunda üzerinde yanan bir mumla getirdiği tatlı'dan,tavsiye ettiği herseyin harika çıkmasına kadar! İnanılmaz sevdim<3
Bu şortun desenine bayılıyorum,daha doğrusu bu ara deseni olan herseye bayılıyorum
Ve evrendeki en büyük FİL'Lİ KOLYE'yi taktığıma göre yeni yaşımın daha da güzel  daha da şanslı geçmemesi için bir sebep ? elbette yok :) 
Kocaman sevgiler herkese<3 
_DSC0391
     IMG_0722Recently Updated47
           IMG_0715IMG_0716
_DSC0389_DSC0383

11 yorum:

  1. Bence bir sonraki doğumgünün Pisa kulesinin tepesinde olsun :)

    YanıtlaSil
  2. cnm cok guzel bir kutlama serisi yasadin.. Fil detayini atlamisim ben Instagram'da ama simdi asik oldum kendisine.. sansin bol yeni yasin cooook keyifli olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hersey çok güzeldi gerçekten..
      çok teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Sushi cake çok yaratıcı olmuş gerçekten :) Kolyene aşık oldum sanırım harikaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk görüşte aşk dedim aldım hemen ,büyük fil'in büyük şansı olsun diye :))

      Sil
  4. Great necklace and a cute back of the top!

    Happy (late) birthday!

    <3

    YanıtlaSil
  5. happy bday sweetie!
    seems like u had amazing bday :) great top!

    xx

    YanıtlaSil
  6. heey dogum gunun kutlu olsun,yeni yaşın sana başarılar getirsin :)

    http://fashbushe.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. I LOVE THE NECKLACE!!

    Paola

    http://theingenueblogger.blogspot.com

    YanıtlaSil

thanks for comments