22.3.13

Ben

Post girebilecek fotograf elimde mevcut değil o nedenle eski'lere dönmek yerine geçen gün instagram'da yaptığım tür'den ; biraz ''hakkımda'' tadında birşeyler yazmak istedim.

_DSC0189


* hayvanları özellikle köpekleri çok seviyorum,bir köpek sahibi olmak için düzenimi oturtmayı bekliyorum

* çilek ve çilekle yapılan herşey'e varım

* dürüstlük nerdeyse hayatta tek önem verdiğim  

* konu ne olursa olsun 'asla' dememeye her zaman dikkat ederim ,hayatın bizi nerelere savuracagı belli olmadıgı  ve bu koca evrende kendi hayatımızda bile birçok sey kontrolümüz dışındayken, ''asla'' demek ? 
anlamsız

* haber izlemem,eger biri izliyorsa başka odaya geçerim  

*evden nerdeyse 1 hafta çıkmasam olur o kadar evcimen'im
* en iyi yaptıgım yemek; makarna :) 

* şu an 2  dövmem var ama haziran gibi ''2'' sayısı yerine ''6'' yazabilir :) çok seviyorum

* göbeğimde piercing var

* pırlanta hiç sevmem,gümüş'e biraz alıştım,altın favorimdir

* antika pazarlarına bayılıyorum ( 2 hafta sonra navigli de ;) )

* yazın 36 kış aylarında ise 38 beden giyiyorum ,ayaklarım ise 39 :) 

* panikle iş yapmayı hiiiç sevmiyorum ne yaparsam yapayım paniksiz olsun rahat rahat

* sevmediğim özelliklerimi değiştirmek için elimden geleni yapıyorum

* bugüne kadar hiç düğün/gelinlik hayalim olmadı , ' küçüklüğümden beri böyle hayal ettim ' diye yazılar görüyorum ,belki de sorun onda değil bende

* yeni insanlar tanımayı seviyorum 


* uzak dogu yemeklerini  bi ayrı seviyorum tabi cunda daki muhtesem mezelerle dolu masayla karsılastırırsam haksız rekabet olur :)

*yeni şeyler denemekten korkmam  

 * 'nefret' kelimesini cümlelerimin içinde kullanmamak için çok çaba sarfediyorum

Merhaba ben ecem 


4 yorum:

  1. Ecem'cimmm ! sen benim prensesimsin.. Bu maddeleri geldiginde oturup degerlendirelim. :) Harika ortak noktalarimiz var ve o nefret kelimesi ben de mevcut degil.. olamaz da !

    YanıtlaSil
  2. cok güzel bir yazı olmus. tanıstığıma sevindim:))
    gelinlik hayali olmayan biri, işte bu az rastlanır. cunku cocukken hep prenses masalları dinlemiş birayler olarak prenses olabileceğimiz tek gun dugun gunumuz oldugundan herkes bekler o gunu:))

    YanıtlaSil
  3. Ecemcim, seni tanidigima memnun aldim. Ne guzel yazmissin kendini, ortak noktalari okumak guzel her zaman : ) Beden degistirme, nefret kelimesini sevmemek, evcimenlik, antika pazarlari bazilari : )

    YanıtlaSil
  4. Lulu'm : sende benim melekimsin :)
    olur lulum degerlendiririz tek tek :))
    nefrete nefret bile duymuyoruz süper ;)

    Aysun : ben de çok sevindiim :)
    evet o noktada bende bir problem var farkındayım:)))

    Lila Moonlight : bende senii tanımayı istiyorum cok daha yakından :)
    ortak noktalarımız oluşu harika :))

    YanıtlaSil

thanks for comments