24.9.13

Jumpsuit for 24

Temmuz'un 17'sinde 24'üncü yaşıma bu zara tulum ile girdim.Pijama & Tulum oluşu ise ona aşık olmama yetti,bel kısmı'na hala pek ısınamasam da ,mutluyuz.Tulum çok severim de kendime bir türlü yakıştıramıyorum,ama bu fena olmadı sanki ? Aksesuar'a ihtiyac duymayan kıyafetleri, hele ki tek parça ise gerçekten çok seviyorum! 

I celebrated my 24th birthday on July 17 and i chose this jumpsuit .It has whatever you need ; pyjama look,print. When you wear jumpsuit like this one,you dont need any accessories.I like it.  These days are so boring for me.I hope 'everything gonna be alright ' .
Jumpsuit : Zara / Shoes: Bcbg / Bracelets : Accessories
_DSC0034
_DSC0072
_DSC0064
_DSC0050
_DSC0061

11 yorum:

  1. Harika bir tulum ve dediğinin aksine gayet hoş durmuş sende, çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  2. ipek degirmenci24 Eylül 2013 12:01

    Pek güzel olmuş, çok hoş durmuş üstünde (: Geçmiş doğum günün de kutlu mutlu olsun!

    ipek
    ipekdegirmenci.com

    YanıtlaSil
  3. Saçlarını çok seviyorumm,tulumuna da bayıldım! :*

    YanıtlaSil
  4. nefis bence ! "fena olmamis mi" da ne demek ? guzel fistigim benim..

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
  6. Canım bence tuluma şans vermen çok iyi olmuş çünkü üstüne cuk oturmuş çok yakışmış tatlım, saçlarına da ayrıca bayıldım:)

    YanıtlaSil
  7. bende çok beğenenlerdenim:) çok yakışmıs kuzum :)

    YanıtlaSil
  8. Hello hello baby ben geldim ! Bence yakismak ne kalime harika olmus. Simdi anneme daha cok sinirleniyorum heyecanla askidan alip ona gosterdigimde ben begenmedim diyisini dun gibi hatirliyorum. Neyse kalan saglar bizimdir. Cok opuyorum kuzu ve yeni yasinda bol mutluluk, saglik ve askinin hic yanindan ayrilmamasini diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. fena olmamıs da nedir ya???? bildigin taş gibi olmuşsun bebek! inanılmaz yakışmış, daha ne kadar güzel olabilirmişki acaba? esas onu sormak lazım <333

    YanıtlaSil
  10. bebeğiimmm çok güzelsin! çok yakışmış!

    YanıtlaSil
  11. Fıstıııık! Bayıldım bu tuluma bennn, saçlar da muhteşem görünüyor. Çok tatlısın her zamanki gibi, öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil

thanks for comments