15.9.13

Make L❤ve Not War

Bebek şenliğinde sevgili zet 'ten aldıgım bu t-shirt'ü hemen giydim!  Çok manidar oldu bugünlerde üzerindeki yazı ! Zaten benim hayat felsefelerimden de sayılır :) Çok yerinde bir parça aldım. Hem de sevgili zuhal'le tanışma fırsatı bulmuş oldum,resimlerden çok daha tatlı haberiniz olsun, şeker gibi bir kız❤
Sade ama anlamlı bir stil oldu,
Eger bu t-shirt'ü ya da bunun gibi güzel diğer parçalarından almak isterseniz burdan sahip olabilirsiniz.


Friday i went to festival to Bebek and i bought this beauty from 1Love4Shop . Zetfashion has created the website and she is so cute! Make love not war,this sentence is one of my favs. 
This style is simple and meaningful.
             T-shirt : 1love4shop / Short:Topshop / Shoes:zara / Pink bracelet :Miu Miu
_DSC1053
_DSC1068
_DSC1055
_DSC1024
_DSC1023

10 yorum:

  1. Çok güzel bir kombin olmuş. Çok sevimli <3

    http://lagrimas-de-amor.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. love your tee <3<3

    http://maniac4moda.blogspot.pt/2013/09/bershka-new-collection.html

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir kombin olmuş, resmen kış gelmesin diye geçirdim içinden :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. tshirt çok güzel olmuş. Keşke bir adette ben alaydım. Pek beğendim

    YanıtlaSil
  5. Saclarinin dogalligina, ve mor'un teninle uyumuna bayildim!
    Daha fazla kullanmalisin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. oyyyy nasıl tatlısın belli degil <333

    YanıtlaSil
  7. Tshirt ve şortun uyumu harika olmuş. Sana da çok yakışmış, ojelerde kombine renk katmış. Buram buram yaz kokan fotoğraflar olmuş.
    Sevgiler.

    Emilia
    www.eminekaraoglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. çok tatlı bi badi çokda yakışmış ):

    YanıtlaSil
  9. Çoook yakışmış, fotoğraflara ayrıca bayıldım! İyiki geldin, iyiki tanıştık bir daha görüşelim!

    Bu fotoğrafları 1love4shop.com'da kullanmak istiyorum izin verirsenn :)

    YanıtlaSil
  10. Canimm ! t-shirt nefis ama sort da ne guzel olmus ! senin guzel yuzunu ozledim ama ben yahu ! kavussak fena olmayacak... :(

    YanıtlaSil

thanks for comments