21.10.13

Message

Mesaj veren t-shirt'leri siz de benim kadar seviyor musunuz ? Ben bayılıyorum.
Bu t-shirt biraz iddiali biraz da ukala o yüzden hemfikir değilim ama asi hali hoşuma gitti.
Bir de yaklaşık 4 yıl önce aldığım ve bir türlü giyemediğim bandaj elbiseyle güzel bir ikili oldular,süper! 

How much i love message t-shirts.Do you? 
This t-shirt is assertive but its cool so i love it!
And it gave me a chance to wear my dress that i bought 4 years ago. Thanks my beautiful t-shirt. 

Dress : Bebe /T-shirt:Brandy Melville / Sunglasses : Persol
_DSC0341
_DSC0321

4 yorum:

  1. hahahaha güzel mesaj :) çok sevdim.

    YanıtlaSil
  2. Heheh selam seker ! Ben her ne kadar baski tshirt fani olmasam da seninle ve tarzinla butunlestigini dusunup bizimlaggssiinn diyorum :DDD

    YanıtlaSil
  3. GAYET NET :) cok sevdim mesajı

    YanıtlaSil
  4. aaah bende cok severim mesaj iceren t-shirtlere..
    ne kadar simarik ve komik olursa o kadar iyi :) cok yakismis sana

    YanıtlaSil

thanks for comments