24.10.13

Naked Diary #3


Hayatımdaki en sakin ve sabırlı dönemdeyim,içimde bir yerlerde çığlık çığlığa bir ecem varsa da onu duyamıyorum.
Durup bekledikçe aklımın her bir köşesinden başka bir fikir doğuyor.
Başta ;ne yapmak istediğim öyle netti ki kafamda ,artık hersey bulanık.
Hersey sisli.

Bir yerlerden yeni çıkışlar bulmayı denedikçe önümde yeni duvarlar.
Sanki bir labirent var da ben içinde dönüyorum ama aslında çıkış diye birşey yok.

Umudunuzu kaybetmeyin,hayal kurmaktan asla vazgeçmeyin bıdı bıdı diye cümleler kuran ben
 ,neredeyse dibe vuruyorum haberiniz olsun :)
 Yıldızım mı düşük ,yoksa yukarıdaki benim sabrımı hep mi sınava tabi tutuyor bilmiyorum,
ama bu durum artık tersine dönse fena olmayacak.
Hala derinlerde taşıdığım güçlü bir inanç parçası var ki ; birşey olucak biliyorum ve o şey bunları tersine çeviricek.

tumblr

2 yorum:

  1. gerçekleşen her hayalin arkasında, onun bigün mutlaka gerçekleşecegini umut etmek yatıyo tatlım! sen sakın o umudu yitirme, hayal kurmaktan vazgecme ve enerjin hep o ilk günkü gibi olsun!
    bide büyüklerimiz hep şöyle derler; Allah sevdigi kuluna biraz çektirirmiş:) Her ne kadar saçma gelse de bana da, öyle düşününce bi rahatlıyorum. Demekki beni seviyoki bunları yaşıyorum diyorum. Sonra bi bakıyorum, herşey yoluna girmiş, herşey bekledigimden daha güzel!
    Canını sıkma emi benim güzel saçlı taş bebegim <3

    YanıtlaSil
  2. asiye ablaya kesinlikle katiliyorum.. allah sevdigi kuluna hemen vermezmis ki kulu ona dua etsin istesin..
    insallah hersey en kisa zamanda yoluna girer.. sabir sabir sabir

    YanıtlaSil

thanks for comments