14.11.13

GreenGirl

Blog'um bir moda blogu olmadığından sneakerlarımı her karede giyebilme lüksüne sahibim:)
Yesilin tonları bu ara herseyden güzel geliyor bana,yoksa aynı rengin tonlarını üzerimde tasımaya pek alışkın değilim ,
ya siz yesil hakkında ne düşünüyorsunuz ?

First of all; my blog is not a fashion blog so i can wear these sneakers all the time :)
I'm in love with green color.Sneakers,nails and jacket ,didn't you realize it ?
What do you think about green?

Legging:Zara / Shirt:Mavi Jeans / Jacket :Topshop(terkos) / Sunglasses :Persol / Ring:Topshop
_DSC0808
_DSC0817
_DSC0806
_DSC0769
_DSC0702

8 yorum:

  1. bu sneakerlarına bayılıyorum:)))) bordoyla yeşil de süper gidiyor..
    haki-deri ikilisini çok yakıştırıyorum hatta tesadüfe bak ben de dün öyle bi elbise giydim:P

    YanıtlaSil
  2. Benim de en sevdigim yesil tonlarindan kendisi ve sneakerlar bence diger kaba Marantlardan kat be kat daha guzeller diyebilirim ve seninle kesinlikli ozdeslesti artik o yuzden merak etme her kare de bambaska kombinlenisini gormek beni cok mutlu ediyor <333

    YanıtlaSil
  3. sneakerlar kesinlikle diger modellerden cok daha iyi! ve yeşilin bu tonunun ben de hastasıyım!
    peki sana tayt neden bu kadar cok yakısıyo, biraz ondan bahsetmek ister misin bize? <3

    YanıtlaSil
  4. Great combination the sneakers with the jacket!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  5. Bence giyinmende hicbir sakinca yok hem kendimize daha yakin hissediyoruz sonucta donup dolasip ayni seyleri giyiyoruzz:) ve ve cok siksin cok dogalsin <3

    YanıtlaSil
  6. Ecemcim sonunda geldim, blogunun yeni gorunumunu cok begendim : ) Kombinini de cok begendim, haki rengi severiz, hatirlarsan senin tavsiye ettigin vintage magazadan super bir haki deri etek yakalamistim, dur yakinda giyeyim yine : ) Sneaker lar da harika, ben de istiyorum bu modelden : ) Bu tayttan ben de aldim, hatta guzel komik anilarim var onunla cok : ) Sonracima ojelerini IG de gorup cok begenmistim zaten : )

    YanıtlaSil
  7. Ayakkabılarınıza bayıldım :) ben de eşime mi hediye etsem bir çift :)

    YanıtlaSil
  8. ben sunu soylliim sana.. Asker yolu gozlerken nefret ettim o yesilden.. kolay kolay sevemem galiba.. ama ayakkabilari ver hemen giyerim o yari :P

    YanıtlaSil

thanks for comments