6.11.13

Naked Diary #4


Fikirlerim,duygularım hatta isteklerim bile gün geliyor değişiyor ama  hayalperestliğim hep sabit duruyor. 
Hiçbir noktada olamadığım kadar ''küçük bir kız çocuğu'yum''   'hayal kurmak'  söz konusu olduğunda.

Uykuya dalmadan önce hayaller kurarım ki uykuya mutlu dalıyım,rüyalarıma da o hayal ile devam edebileyim diye, 

Umudumu yitirir gibi olduğum anlarda yine hayal kurarım gerçek olma ihtimali umut versin diye.

Hayal bir nevi benim umudum sayılır aslında,şu an farkettim

İnsanın her geçen gün kendini yeniden keşfediyor olması ne acayip ,kendimize olan yolculuğumuz hiçbir zaman bitmiyor.

''Gerçeğe dönüşmesini istiyorsan önce hayalini kurmalısın'' derim ,hayalini kurarım ki neyi gerçeğe dönüştürmek istediğimi bileyim 


3 yorum:

  1. hah işte buna kesinlikle katılıyorum! bir istegin gerçekleştiğini hayal etmeden ona dogrudan sahip olmak, gerçekleşecegi günün heyecanını yaşamak ve gerçekleşmesi için gün saymak kadar keyif vermeyebilir insana. hayal etmek güzel şey ^.^ tabi dozunda olmak şartıyla :)

    YanıtlaSil
  2. içinden geçenleri harika anlatıyorsun bu yazı dizisini seviyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bak iste benden bi tane daha buldum. Let's dream together <3

    YanıtlaSil

thanks for comments