23.12.13

Lips Lips


Bu ruj'u önce aldığıma pişman oldum ,sonra çook sevdim ve evde bile rujumu sürüp oturdum:) Jean ceket'i terkos'tan almıştım ancak kolları öyle büyük duruyordu ki her giymeye karar verişimde üzerimden çıkarmama sebep oluyordu.Sonunda elime makası alıp onu kısa kollu hale getirdim ve oh ceketime kavuştum

Hi guys,finally i'm here again .I really like this color that on my lips,from mac,Riri collection. Once upon a time this jacket had long sleeves but it was not look good on me,so i cut it :) it looks better now.
And thanks to mum for taking my pictures
i hope you like these 
IMG_0433
IMG_0479
IMG_0505
IMG_0529
IMG_0457
Pant:Zara / Jacket:Asos / Shoes: Beymen / Hat:h&m /Necklace :Agatha

2 yorum:

  1. kot ceketin kollarını kısaltıp ne iyi yapmışsın! ilk halini bilmiyorum ama bu çok kolay bulunmayacak bir görünüm olmuş :)
    bir de rujunun rengi çok güzel ve sana çok yakıştığını düşünüyorum ^.^

    YanıtlaSil
  2. ne güzel olmuş ceket! bende bu aralar taktım koyu ruja çıkartmıyorum :)

    YanıtlaSil

thanks for comments