26.12.13

Pem

Yaklaşık 2 belki daha fazla süredir benim olan bu kazagı h&m de bulmuştum ve  ince çorapla giyip çıkmayı çok seviyorum.Üzerindeki deseni siz de benim gibi yapın ve çiçek olarak görmeyin,karmaşık bir desen yönüyle bakın.Çünkü çiçek hali çok çirkin :( 
Barındırdığı renk tonlarını çok seviyorum ama ne yapıyoruz çiçekleri görmuyoruz:)
Milanodayken aldığım bu emu'ları da iyi ki almışım ,çok kullanışlı bir boy tavsiye ederim.

I bought this jumper-dress almost 2 years ago from h&m ,i love wearing it with thin socks.
But i realized its pattern last week ,it has floral pattern,generally i dont like it.And please just see the pattern like mix design .I think it has beautiful soft colors,but flowers are not ok :)
And i advise you to buy this size emu or ugg,this one is useful to wear .
IMG_0342
IMG_0347
IMG_0334
Jumper-dress :H&M (old) / Boots: Emu / Headband:Handmade / Bag&Coat: Zara

3 yorum:

  1. Benimde bu boy bir kazağım var, bende aynı seninki gibi giyip çıkıyorum, cidden rahat oluyor ;)

    YanıtlaSil
  2. ya nası tatlısın! Ne kadardır bakmıyodum bloglara, şimdi bütün yazılarını okucam :))

    YanıtlaSil

thanks for comments