8.12.14

Gidelim mi ?



Pasaportum elimde bekliyorum.

Pasaport kılıfımı los angeles'tan almıştım,ah La ...
Hayır bir amerika hayranı değilim.Ama organik marketlerine ve xl cupcake'lerine ba yı lı yo rum!
İnsanların birbirine insan gibi davrandığı ve insan hayatının değerli olduğu herhangi bir yer istiyorum sadece.

Fazla kaos'a da gelemiyorum o yüzden çok büyük bir şehir de olmamalı.
Aslında kendime bir ada alıp orada yaşamak istiyorum ama ,kısmet :)

Amerika yahut avrupanın komşuluk ilişkileri pek türklere uymuyor,neymiş 'Yan evlerinde oturanı bile tanımıyorlarmıs' ,yani diyorlar ki tanımadan etmeden nasıl dedikodularını yapalım.Ah! 

Neden kendi evimizin içinden çok dışarısı ile ilgiliyiz?  Ya da biz değil de işte ilgili olanlar? Hayatları mı çok sıkıcı ,yoksa niyetleri mi kötü ?

Yukarıdaki sebeplerden ötürü sınır dışında yaşanan komşuluk ilişkileri ülkem tarafından tasvip edilmiyor.

Bana dönersek ; ülkenin durumu malum . Söylenecek şey çok ,ancak gidişatın kötü olduğunu kendime hatırlatmaktan başka bir yararı olmaz yazmamın.

Siz siz olun trafikte yahut market sırasında saygıyı sevgiyi elden bırakmayın ,yerlere de çöp atmazsanız süper olur  :) 

İşe bunlarla başlayabiliriz sanırım ? 




2 yorum:

  1. harika yazmışsın eline sağlık :) bloğunu, stilini ve pasaport kılıfını çok beğendim takipteyim seni :)

    bana da beklerim :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com

    YanıtlaSil

thanks for comments