24.4.15

Sen nerelerdeydin ?


Bu başlık üzerimdeki yelek için.

Annem'e söylenirdim aklıma geldikçe; tüm kıyafetlerini dağıtmışsın hiçbirşey bırakmamışsın bana diye.
Hakkını yemişim,burdan özür diliyorum .
Artık eli mi değmemiş vermeye mi kıyamamış bilmiyorum ama birkaç parça var ki göz bebeğim.
Bu yeleği bir süredir dolapta tutuyordum ki geçtiğimiz haftasonu'mun bonus parçası oldu.İki gün farklı parçalarla giydim.Çok seviyorum,hep benimle olsun istiyorum.Bi 15-20 senelik olduğunu sanıyorum emin olmamakla beraber.

Gözlükler The Outnet'ten.Net-a-porter'ın outlet'i olan site de birçok markayı çok çok uygun fiyata alabilmeniz mümkün,bu da benden size bir sır :) Siteye girer girmez shipping'i turkey yapın ki türkiyeye gönderim yapmayan amerika sitesinin stoklarından birşey beğenmeyin..

Aklımda yeni oluşumlar var.Proje gibi birşey aslında,ancak henüz tam planlamasını yapmadım.Daha önce yapan oldu mu onu da bilmiyorum.Çok gizli kapaklı konuştum farkındayım ama ,neyse hayata geçirirsem hep beraber görmüş olacagız.






Vest: belongs to mom /Jean-Sweater :Zara / Boots:Mango / Sunglasses:House of Holland / Bracelets:Pandora-Tiffany&Co

2 yorum:

  1. Hakkatten yahu nerelerdeymis bu ceket daha once ? :)))

    YanıtlaSil
  2. OOO ! hadi merakta birakma hizlan hizlan ! (yelek nefis de bu habere daha cok takildim sanirim...)

    YanıtlaSil

thanks for comments