22.5.15

Yüz milyon gülücük!


Hava bir öyle bir böyle ; o bile ne yapacağına kararsızken ben de evden çıkarken binbir şekile giriyorum.


 Dar, ince kumaşlı olan bu pantolonu giyerken istemsizce oluşan 'popo kapatıcı'  birşey giyme isteğim ile t-shirt üstüne yelek giyip çıkmak için havanın fazla serin olması birleşince ortaya böyle bir durum çıktı açıkçası.İtiraf mı itiraf :)

Sadece yelek ile üşüme ihtimalim de yüzde iki yüz olunca ben de bu ara göz bebeğim olan gülen yüzlü ceketimi kaptım hemen.

Yaklaşık iki ay olucak eminönünden armaları alalı ama hala birini kullanabildim.Kararsızlık ne fena şey,aman kararsız olmayın :) 

Biraz ilginç bir yer oldu farkındayım ama içimden ilk geçen yer tam da bu noktaydı; ilk düşündüğümüz şey hep en iyisi oluyor ,deneyin farkı görüceksiniz..

*
Armalarımı eminönünde istanbul aksesuardan aldım,üst katına çıkıp arma sepetinde kaybolun tavsiye ederim,aa bir de haftasonu gitme yanlışına düşmemeye çalışın derim malum eminönü haftasonu bir başka kalabalık.

Buharsız ütü ile ütüleyerek yapıştırdım,yıkandığında dahi çıkmadığını söylediler henüz denemedim.
**
Fotograflar hem telefonla hem de aksamüstü çekildiği için çok iyi değil ama bir an önce paylaşmak istediğim için dayanamadım.



 Jacket,jean:Topshop / Vest:Mango(last season) /Clutch:Mehry Mu / Sunglasses:Persol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

thanks for comments